FAQs


FAQs


Επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει για να βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας

Σχετικά με την κράτηση του αυτοκινήτου

Σχετικά με την πληρωμή της κράτησης

Σχετικά με τις παρεχόμενες ασφάλειες

Σχετικά με τη χρήση του αυτοκινήτου


Σχετικά  με την κράτηση του αυτοκινήτου

Ε: Τι χρειάζεται για να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο από την Firefly;

A:  Ο οδηγός πρέπει να έχει στην κατοχή του δίπλωμα οδήγησης για ένα (1) χρόνο. Για για τις κατηγορίες Α, B, το ελάχιστο όριο ηλικίας του οδηγού θα πρέπει να είναι 21 χρόνια, ενώ για τις κατηγορίες D-F τα 25 χρόνια.

 

Ε: Πόσοι οδηγοί μπορούν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο;

Α:  Μπορείτε να προσθέσετε πάνω από ένα  οδηγό κατά τη διάρκεια συμπλήρωσης του συμβολαίου ή κατά τη διάρκεια της  μίσθωσης, σ’ένα από τα σημεία εξυπηρέτησης της Firefly. Κάθε επιπλέον οδηγός  οφείλει να έχει στην κατοχή του ισχύον δίπλωμα οδήγησης και να τηρεί τα ηλικιακά  κριτήρια για την ενοικίαση αυτοκινήτου. Κάθε επιπλέον οδηγός έχει ημερήσια  επιβάρυνση €5 + ΦΠΑ.

Οδηγοί πλην αυτών που βρίσκονται στο συμβόλαιο δεν επιτρέπεται να οδηγούν το  αυτοκίνητο.

 

Ε: Πως μπορώ να κάνω αλλαγή της κράτησης μου; Υπάρχει κάποια  επιβάρυνση;

Α: Μπορείτε να αλλάξετε την κράτηση σας μέσω του  πεδίου «Τροποποίηση/Ακύρωση» στο κουτί της κράτησης στη κεντρική σελίδα.  Μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτηση σας μέχρι τρεις (3) φορές. Αλλαγές σε  κράτηση συνεπάγεται και υπολογισμός της τιμής εκ νέου, σύμφωνα με τη  διαθεσιμότητα οχημάτων και τις τιμές που ισχύουν την στιγμή εκείνη. Αλλαγές στο  όνομα του ενοικιαστή, στον σταθμό παράδοσης του αυτοκινήτου ή στον αριθμό  πιστωτικής κάρτας δεν μπορεί να γίνει.

 

Ε: Πως κάνω ακύρωση της κράτησης μου; Υπάρχει επιβάρυνση;

A: Eάν ακυρώσετε την κράτηση σας  μέχρι και 48 ώρες πριν την έναρξη της ενοικίασης, θα επιστραφεί στην κάρτα σας  το σύνολο του ποσού της κράτησης. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας επιστραφεί στην  κάρτα το ποσό της κράτησης μειωμένο κατά τη χρέωση καθυστερημένης ακύρωσης €30  συν ΦΠΑ.

 

Ε: Τι συμβαίνει σε περίπτωση που δεν παραλάβω το αυτοκίνητο  στην προβλεπόμενη ώρα;

A: Στην περίπτωση που δεν εμφανιστείτε για την  παραλαβή του μισθωμένου οχήματος την ώρα που δηλώσατε κατά την κράτηση σας  (no-show) χωρίς προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση, η Firefly διατηρεί το δικαίωμα να  ακυρώσει την κράτηση σας και να την χαρακτηρίσει ως Μη Εμφάνιση.

Σ’αυτή την περίπτωση θα σας επιστραφεί στην κάρτα το ποσό της κράτησης  μειωμένο κατά τη χρέωση μη εμφάνισης, η οποία ανέρχεται στα €40 συν ΦΠΑ (23%).

 

Ε: Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε άλλο σταθμό της Firefly;

A: Όχι. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να επιστραφεί στον σταθμό από πού ο οδηγός το  παρέλαβε.

 

Ε: Τι γίνεται σε περίπτωση που πρόωρης/αργοπορημένης επιστροφής  του αυτοκινήτου;

A: Σε περίπτωση που επιστρέψετε το αυτοκίνητο νωρίτερα  από την ημερομηνία που εμφανίζεται στην κράτηση δεν θα υπάρξει επιστροφή  χρημάτων.

Σε περίπτωση αργοπορημένης επιστροφής του αυτοκινήτου, παρακαλούμε  έχετε υπόψη σας ότι υπάρχει μια περίοδος χάριτος 29 λεπτών, μετά την πάροδο των  οποίων θα υπάρξει χρέωση μιας έξτρα ημέρας. 

 

Σχετικά με την πληρωμή της κράτησης

Ε: Πως μπορώ να πληρώσω για την κράτηση μου;

Α:  Η πληρωμή της  κράτησης γίνεται μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας που είναι στο όνομα του  οδηγού. Αποδεχτές κάρτες είναι Visa, MasterCard και American Express.  Προπληρωμένες κάρτες δεν γίνονται δεκτές.

Σε περίπτωση πληρωμής με χρεωστική κάρτα, κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου,  ο οδηγός θα πρέπει να παρουσιάσει και μια πιστωτική κάρτα στο όνομα του.

 

Ε: Μπορώ να κάνω κράτηση με κάρτα που δεν είναι στο όνομα μου;

A: Όχι. Για την παραλαβή του αυτοκινήτου  θα πρέπει ο κάτοχος της κάρτας με την οποία έγινε η κράτηση να είναι παρόν,  καθώς ο κάτοχος της κάρτας θα εμφανιστεί στο συμβόλαιο ως οδηγός.

 

Σχετικά με τις παρεχόμενες ασφάλειες

Ε: Αν αποδεχτώ την ασφάλεια CDW ή την SCDW, καλύπτομαι για κάθε  ζημιά που μπορεί να προκύψει;

A: Όχι, υπάρχουν εξαιρέσεις στις  ζημιές που δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική, όπως ζημιές στο κάτω μέρος του  αυτοκινήτου, τους τροχούς και τα λάστιχα. Επίσης δεν καλύπτεστε για ζημιές που  προκύπτουν σαν αποτέλεσμα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος, ρυμούλκηση άλλου οχήματος,  μεταφορά εκρηκτικών, οδήγηση σε αγώνες κτλ.

 

Ε: Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, παρέχεται οδική βοήθεια

Α: Μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία 24ώρης οδικής  βοήθειας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου σας, με χρέωση €5 ανά ενοικίαση.  Διαφορετικά, σε περίπτωση που χρειαστείτε οδική βοήθεια, αυτή παρέχετε με χρέωση  €25+ΦΠΑ.

Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος παρακαλούμε καλέστε τη Mondial Assistance  (24ώρη εξυπηρέτηση 210 9988135).

 

Σχετικά με την χρήση του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου

Ε: Μπορώ να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο για ρυμούλκηση;

A: Όχι. Η ρυμούλκηση αποτελεί παράβαση των όρων της  σύμβασης μίσθωσης και δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.

 

E: Μπορώ να οδηγήσω το αυτοκίνητο μου εκτός δρόμου;

Α: Θα πρέπει να οδηγείτε το αυτοκίνητο σας –συμπεριλαμβανομένων  και των τετρακίνητων- μόνο σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

 

E: Μπορώ να αφαιρέσω τα καθίσματα από το αυτοκίνητο;

Α: Όχι δεν επιτρέπεται να  αφαιρέσετε τα καθίσματα από το αυτοκίνητο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες ή περαιτέρω βοήθεια σχετικά με την κράτηση  σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο info@fireflycarrental.gr